tiqy06 http://www.tiqy06.net

http://www.tiqy06.net Veya tiqy06’nın Annasını Bacısını ben sikmedim itiraf ediyorum.

Ulan ibnenin Piçi İnsanları tanımadan etmeden bilmeden yok pkk yok teröris diye yazı yayınlıyorsun. senin gibi kanı Bozuk, Annasından içtiği Sütü bozuk, insanları ben Çanak Anten'ime Bile takmam. Onun Bunun Çıkarıp Sokağa Saldığı piç yavrusu. Seni tiqy06 http://www.tiqy06.net Adam Ol Lavuk olmakla hiç bişe kazanamasın Googlede bir yerle geleceksen gelmeyi Çok İstiyorsan İnsanlara bulaşma kendi emeğinle bir yerlere gel kanını siktiğimin oooroospu Evladı Seni.

Reklamlar

MobilGece.com Sahipleri Attığınız Blogu Kaldırın bu son uyarım

MobilGece.Com Sahibi Benim Siteme Attığınız Blogu Kaldırın Kaldırmasanız ardı arkası Kesilmeyen Bloglar Ataçağım size Hemde Öyle böyle blog değil imanınızı skcm Sizin gibi kalitesiz insanların anladığı Tek şey küfürlü Blogtur. Lan şerefsiz onun bunun piçleri neden benim siteme blog atıyorsunuz. benim sizinle bir alakam yok ve yoktuda ben sizi tanımıyorum tanımakta istemiyorum sizin gibi kalitesiz insan nüsvettelerini  Ama siz benim siteme Bolg Atarak beni kendinize düşman ettiniz.

EZBER Seslibu.com Yıldızsesli.com Kurucusu Tam bir Kansız Sütü Bozuk Faişenin Avatarı

SESLİBU.COM EZBER SENİN İÇİNDE VARMIŞ KAHPELİK

Seslibu.com EZBER Sen Başkalarının Gazına Geldin Abisi EZBER bana yanlış yapmayacaktın sana Kardeş Dedim Saygıdan hürmeten başka ne yaptım sana Ama senin içinde varmış kahpelik dilmiki sana kardeşim diyen insanlara değilde seni düşmanların kucağına iten atan insanlara inandın şerefi haysiyeti olan bi insan asla bir bayanı yanlış laflarla kötü sözlerle insanları kışkırtmaz. sen şerefi haysiyeti … Okumaya devam et SESLİBU.COM EZBER SENİN İÇİNDE VARMIŞ KAHPELİK

SesliPiyasa.Com Hakkına bilmedikleriniz

SESLİPİYASA.COM KURUCULARINDAN TUTUNDA TAA EN ALT GÖREVLİSİNE KADAR HEPSİ SANALIN KANI BOZUK İNSAN EMEĞINA SAYGI GÖSTERMEYEN KİMSENİN HAKKINA HUKUKUNA SAYGI DUYMAYAN HERKESİN SİTESİNE BİLOG ATAN